torsdag 5 september 2013

Sista träningspasset innan invägning & helgslappande!

Efter att jag och Lillebror lämnat Skorpan på FS gick vi hem. Det blev fm-sovning för Lillebror och träning för mig. Älskar att träna tidigt och veta att man har hela dagen framför sig! 
Vid 11 hade jag tränat, duschat, gjort mig iordning och ätit mellis. Bara att invänta att Lillebror skulle vakna. Vilka härliga förmiddagar!

Nu är alltså sista träningspasset gjort för denna veckan. Imorgon står jag där med måttband och våg i högsta hugg igen! Så nu kan jag inget mer göra. Håll tummarna!

Min man är snart på ingång. Då han ska jobba hela helgen men är ledig ikväll och imorgon under dagen så tar vi helg idag! Lite extra god mat och ngt gott att dricka till det. Själv hoppar jag över det goda att dricka - inga onödigt kcal innan invägning. De får bli imorgon istället :) Dags att marinera lite kött och förbereda salladen.

En helt vanlig torsdag!

/Mama, tänkte berätta att hon bokat in ett möte också men då det ff är hemligt är det ingen idé att ta upp det ännu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar