måndag 16 september 2013

Uppförsbacke

Lite uppförsbacke just nu. Inget speciellt egentligen men ni vet när vardagsbekymmer kommer fler åt gången och alltför snabbt. Så där snabbt att man inte hinner med att reda ut dem/förstå dem/ta till sig dem. Just en sånt sits sitter jag i just nu. Vill också poängtera att det inte enbart är svåra och tråkiga saker som händer utan roliga och spännande också - men det är förändringen och beslutstagandet i sig som är besvärligt.

Men det kommer lättare tider...om bara ett par dagar, det är jag övertygad om.

L är med sin farmor och hänger idag. Och Lillebror och jag har egentid. Jag har precis lagt honom för eftermiddagssovning och JAG har EGENTID! Det innebär träning. Dags att plocka fram vikter och träningspaltor.

/Mama, ser en blå himmel vilket är till stor lättnad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar