onsdag 4 september 2013

Rumpa!

Vaknar upp med jordens träningsvärk i rumpan!!! Ja, jag har en i alla fall. Alltid något. Eller åtminstone så känns som OM jag har en ;) Den är inte direkt putig och rund efter två täta graviditeter. Nej, den är snarare platt och obefintlig. MEEEEN...jag jobbar på det. Och hela Olga-gänget är med och lägger upplägg för min stackars rumpa som lyser med sin frånvaro. Väl i mål ska det vara jag och min nya rumpa!

Nog talat om min (obefintliga)rumpa!

Skorpan är nyss lämnad på förskolan. Om en liten stund kommer barnens lille kusin som jag ska passa en stund på förmiddagen. Mysigt att få låna en liten till. Kusinen är lika gammal som Lillebror. Två i en smäll!

Och i eftermiddag kommer en väninna på besök. Det blir kaffe och babbel så mycket vi orkar innan kvällen :)

För ikväll väntar ett mage/rumpa/lår pass på gymmet. Tänkte prova ett gruppträningspass när jag ändå har VILODAG! Just det...vilodag från PT:n men kör på med min stackars rumpa lite till.

Nu passar jag på att få undan i mitt röriga hem innan näste lillkille kommer och hjälper till att stöka ner igen!

Just det! Hälsar självklart President Obama välkommen till Sverige! Sthlm är ganska tomt på folk när han kommer. Så hoppas han får träffa lite kul människor tillsammans med Reinfeldt sen. Fatta nu några bra beslut tillsammans hörrni - på era höga positioner!

/Mama, stapplar iväg likt en 90-åring och återupprepar matrat att "denna smärta ÄR bra för kropp och själ..." (inte minst för rumpans tillväxt)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar