måndag 30 september 2013

Tar träningen till nästa nivå!

Vi tar det ett steg längre. 
Förkylningen börjar ge med sig och jag känner mig extra taggad. Måste ha lite nya utmaningar för att känna iver att nå mål - delmål. 

Att jag i fredags gled ner i ett par jeans av storlek "högstadiet" fick mig att må så jäkla bra och känna mig så himla nöjd. Så som man känner vid löneförhöjning, ny vänskap eller en uppriktig och ärlig komplimang. 
Sånt vill jag ha mer av - sånt vill alla ha mer av. 

Därför ska jag tagga till det ännu mer nu. 

Det blev förmiddagsträning idag. Gymmet väntade sisådär 2h efter frukost. Jag ökade med 2-4kg/hantel idag. Lastade på tyngre än vad jag kört hittills. Riktigt jobbigt och grina illa var bara förnamnet. Jag och tyngdlyftarna var det som stånkade på bland vikter och skivstänger ;)

Ett bra pass gjorde jag! 

Extra noga med påfyllning efter passen, tunga vikter och mer vatten. Det blir min pimp för nu. 

Jag är laddad!!!

/Mama, passar på att åka iväg och inhandla lite nyttigheter att fylla kyl och frys med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar