fredag 14 oktober 2011

Det kan vända snabbt...

Dagen började inte alltför rolig. Massa tråkigt att ta reda på här hemma. Köra skräp till tippen. L var missnöjd med det mesta. Fick tag på en krita och målade bäddmadrassen blå på vår lånade säng i gästrummet. Sängen tillhör mormor så jag hoppas hon ska förstå tristessen i konsten :)

Tillslut fick jag nog och tog bilen och åkte iväg själv en sväng. Trött, irriterad och fantasilös. Men jag fick vara för mig själv lite och det hjälpte. När jag kom hem ville min man åka iväg en sväng - själv. Och tur var väl att han gjorde det. För vet ni vad han kom hem med???
En bukett djupröda rosor - av de bästa :) och ett presentkort på en klädesaffär...bara så där!!! Gissa om jag blev glad. Allt jobbigt vände ganska snabbt, vill jag tillägga. Det var så himla fint! Jag är så glad att jag har honom. Ingen känner mig bättre än han.

Avslutningen på kvällen blev ett tabatapass följt av en timmas spinning. Sen var jag mör och sladdrig som en gammal ostskiva :) Bästa S har jag att tacka för det "fredagsmyset" ;o)

Fredagsmyset fortsätter nu men inte tillsammans med S utan med min man denna gången. Han har nyss sövt L så nu blir det soffhäng i vanlig ordning.

/Mamaträning, surfar runt på väldigt främmande nätsidor och undrar lite "vad gör jag här" ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar