tisdag 25 oktober 2011

Nu klättrar jag bara uppåt!

Mycket riktigt...idag blev det en mycket bättre dag. Jag är på väg uppåt - rakt uppåt :)

När jag lämnat Liten på dagis åkte jag iväg på en utflykt alldeles för mig själv. Åkte och köpte...tadaaa!...en toalett!!!! En toalettens Rolls Royce!!! ;o)
Så det som fattas till vårt badrum nu är ett högskåp. Det tänker jag inte köpa innan allt annat är monterat och klart. Måste se hur mycket plats som kommer att vara tillgodo. Det blir så fint!

Jag har varit och tränat ikväll. PC stod på schemat och det var ett riktigt bra pass. Trött som 17 är jag nu. Makrill, ägg och keso efter träningen. Underbart. Liten kom uppfarandes ur sängen när jag öppnade kesoburken. Det är nämligen en favorit hos den lilla. Så roligt. "Keschoooo" (keso) och "kadooo" (avocado) Ja, det är väl uppenbart vilken föda som går varm här i huset :)

God afton!

/Mamaträning, fortsätter med det livsfarliga...nätshopping :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar