torsdag 13 oktober 2011

Kakeldags!

Då var vi igång!

Kakel på väggarna i badrummet är på väg upp. En hel vägg är redan klar...oj oj oj...vad snyggt det blir!!!! Jag är så glad och så lättad. Det är inte alltid så lätt att bestämma kakel och klinker i en butik för att sedan sätta upp det hemma och försöka få till samma känsla. Men jag tror vi lyckats!
Än så länge är det galet snyggt (och då är det bara EN vägg) ....tänk när alla fyra är klara!

Ska ta en vilodag idag från träningen. Istället ska jag och L åka till bästa "grannarna" och hälsa på för lite lek&bus. Det är svårt att få till att hinna ses i veckorna när man inte är föräldralediga båda två.

Har haft en effektiv förmiddag och fått en massa uträttat. Det rullar på med det mesta. Och en sak jag fick uträttat till fullo och ett viktigt samtal fick jag ringt tillslut. Jag hoppas verkligen jag ska kunna skriva om det snart. Men än så länge får jag suga på den karamellen själv ;)

/Mamaträning, är en glad skit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar