lördag 29 oktober 2011

Marknad & hetsätning

Jag och L har varit med mormor på stadens lilla marknad. Alltid lika mycket skräp men det är själva grejen som är rolig. Vi tog en promenad till stan. L fick en heliumballong av sin mormor. Den är populär vill jag lova! Själv är jag inte lika imponerad då den kostade 50kr. 50kr!!!!!!!!!!!!!!! Helt galet!!!!!

Vi promenerade hem igen och L sov i vagnen. Passade på att kila in i mataffären efter vägen och handla det sista till middagen. Så nu är det bara att göra roliga saker resten av dagen. Inga fler måsten.

Men däremot har jag hetsätit en mängd clementiner till mellis. Alltså, när man hittar så där himla goda och saftiga citrusfrukter då kan det vara svårt att sluta. Nu rapar jag clementin men skulle lätt kunna tänka mig en till ;)
Nej nu är det bra.

L & jag sitter och tittar på Lejonkungen nu. Vi inväntar mannen i huset och vi längtar båda  två. Det har varit mycket jobb för honom den sista tiden så det känns som om vi aldrig ses mer än i dörren. Men nu är han snart hemma!

Jag längtar till morgondagen då jag äntligen ska få träna!!! Boxning står på schemat. Hoppas kommande vecka ska se bättre ut med träning för mig än vad den tidigare gjort.

/Mamaträning, har svårt att låta bli och fingra på clementinen i fruktskålen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar