tisdag 11 oktober 2011

PC & Badrumsmöbler

Sitter här med en hemsk träningsvärk från gårdagens träning. Jag anade att det skulle bli så här. Men det gör 17 ont, ju!
Samtidigt som jag tycker synd om mig själv och mina stackars armar laddar jag för kvällens träningspass. PC står på schemat. Tufft, hårt och drygt som f*n. Det är så det ska vara!

Men nu till dagens nyhet!
Jag och min man har ÄNTLIGEN kommit överens och inhandlat badrumsmöbler!!! Tjohoo för det! Vi lämnade in Liten på dagis sen drog vi iväg själva. Och efter mycket letande och diskuterande fram och tillbaka kom vi tillslut överens. Vitt, vitt och åter vitt. Blandare, spegelskåp m.m. m.m....
Men nu är det klart!

Jag är så trött. Slö, slö...jag somnade i bilen på väg hem från dagens tur. Hade jag hunnit hade jag gått och lagt mig NU. Men det blir inget av med det. Nej, nu blir det matlagning.
Kyckling och grönsaker står på schemat.
Sen är det bara att börja ladda inför träningen.

/Mamaträning, tror tröttheten kommer av den vackra höstsolen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar