söndag 2 oktober 2011

Vi tackar för en mycket trevlig kväll!

Vi har haft en härlig kväll i goda grannars sällskap! Ibland är livet bra härligt. Ibland känns saker och ting så där bra positivt och enkelt. Ett sådant tillfälle är nu!

Jag och L startade vår dag på gymmets invigning. En mysig och härlig magkänsla fick vi av det....det är verkligen ett ställe som jag trivs på. Som ett andra hem. Jag tycker om dem allihop!!!

Nu sitter jag avslagen och mätt...både av mat och av sällskap. En tacksam känsla som man växer av som människa. Hur härlig är det inte att ha trygga människor så nära? Så förstående. Så givmilda. Så tacksamma. Jag vet, jag vet....det låter djupt....men det är inte djupare än att vi är glada, lyckliga eller bara tillfredsställda som människor. Det räcker väl(?)

Livet är bra härligt just nu.

/Mamaträning, kryper till sängs med ett leende på läpparna. Tack, alla inblandade :) <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar