söndag 23 oktober 2011

Härlig höstdag!

Trots besvikelsen över att träningen blivit lidande denna veckan känns det ganska bra just nu. Jag och L har varit ute på långpromenad med vagnen och det blev lite hopprep på baksidan när vi kom hem. Så jag har fått röra mig lite i alla fall. Och den största anledningen till allt detta är att jag i skrivandets stund håller på att få ett HELT färdigställt badrum. Nu är det inte långt kvar tills jag får glida in i en stor, härlig, nykaklad dusch istället för en sunkig duschkabin :) Gissa om jag längtar!
Jag lovar att lägga upp före och efterbilder när allt är klart. Ni kommer inte tro det är samma rum!!!

Vi har nyss varit och handlat och sitter nu och tittar på Pippi. Denna härliga Pippi. Liten glider runt i sina nya Nova Star jeans "baggy". Hur coolt ser inte det ut! Världens sötaste!

NOVA STAR

Fick precis ett uppdrag om att åka iväg och handla material som fattas till badrummet. Lika bra att skynda på :)

/Mamaträning, snart på väg till samma affär för 3e gången idag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar