måndag 3 oktober 2011

Mätt - Bil - Frisk - TRÄNING!

Till middag idag blev det lax med citron i ugnen. Till det en stor långpanna med rostade rödbetor, lök, morötter och broccoli. Shit, va gott det är! Jag skulle kunna leva på det. Den självklara såsen på lättkesella med sambal oelek och vitlök är AoO. Vi borde få rabattkuponger för all kesella vi köper. Oftast rensar vi hyllorna :) Det passar ju så bra till mycket. Det är mättande och mycket protein. Ett stående mellanmål varje eftermiddag också. Kalasers det!

Nog om mat.

Liten har röjt runt på dagis idag. Nöjd som fisken i vattnet <3
Jag och min man har varit ute och provkört bilar. Kanske inte lika nöjda ;) Och nej tack till alla jobbiga säljare. Att de inte kan lära sig att alla inte "går på" "sälj-snacket". Vi får dåliga vibbar och lägger benen på ryggen när de går för långt. Det funkar inte.
Så kanske vi köper av en privatperson istället. Det återstår att se. Vi tror vi bestämt oss för märke på bil iaf! Alltid något. Och det är lite roligare nu när vi vet vad vi letar efter.

Min förkylning har tagit vändning nu och jag är så tacksam för det. Jag är helt övertygad om att det är Mivi total´s förtjänst :) Så imorgon drar träningen igång för mig och det ska bli så skönt. Nu är det stenhård återhämtning som gäller. Träna, träna, träna!!!

/Mamaträning, ska läsa barnboken "Nu ska här bli andra bullar" och minnas tillbaka då hon var liten tjej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar