måndag 17 oktober 2011

Födelsedag och kräftstjärtar!

Idag fyller en mycket speciell liten en 6 år!!!! Mitt gudbarn!!! Ja, egentligen heter det inte gudbarn längre utan fadder. Men fadder tycker jag låter som om jag har nåt barn i ett svältande u-land som jag skänker en säck ris till mellan varven. Nej, jag föredrar GUDMOR!
Familjen hade fullt upp idag så det blev inget besök. Så vi skjuter lite på det och förlänger istället födelsedagsfirandet. Det kan ju vara kul det också!

Förövrigt händer inte mycket här mer än att det är fullt upp hela tiden. Med det menar jag att det är fullt upp för mig/oss men skittråkigt för er att läsa om.
Därför tänker jag skona er från vår vardag.
Middagen bestod av mina älskade kräftstjärtar i alla fall. Alltid något. Sicken dille jag har på det. Kan äta hur mycket som helst. Så det gäller att lägga band på sig. Med kokt ägg och avocado till...oj oj oj så gott!!!

Nu håller min man på att natta Liten, sen blir det film! Mannen har jobbat mycket den sista tiden så idag är det som en lördag för oss. Lite konstigt kanske men ändå skönt.

Träningen fick jag ställa in idag. Det var alldeles för mycket familjebestyr under eftermiddagen så tiden räckte inte till. Tråkigt men tyvärr ett måste. Igår somnade jag sittandes vid 21. Trött är ordet.
Men nu ska det slappas och vilas. Får se hur länge jag orkar se på film innan rullgardinen trillar ner.

/Mamaträning, har inget vidare möte att se framemot imorgon :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar