lördag 20 september 2014

Lekparken...grrr...

Så blev det med den middagssovningen. Sitter nu kamouflerad i lekparken och inbillar mig vara pigg, utvilad och allert. En Mama som inte alls hade behövt pausen då Lillebror sover middag. Han hoppade alltså över den idag. Jobbigt nu. Men gott ikväll då den blir tidig för de små.

Mannen har åkt till jobbet och jag ska återigen ro igenom en eftermiddag med underhållning, mellis, middag, bad och nattning. Nej, jag ser mig själv inte som ett offer. Och nej, jag är inte otacksam för mina två barn. Så inga kommentarer om lycklighetstänk och tacksamhet. 
Jag är TRÖTT! Med all rätt är jag trött! OCH jag är TRÖTT på att sköta markservicen. Jag vill också dra iväg till jobbet.

Men tills dess fortsätter jag vara kamouflerad i lekparken.


Mama, älskar sina skitiga Converse 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar