söndag 21 september 2014

Passet för idag - avklarat!

Dagens pass är avklarat och mina 2XU gjorde succé! Jag är såld! Inte en enda gång jag behövde dra upp, dra ner eller rätta till dem. Kunde helt koncentrera mig på det jag skulle göra. Och för att inte tala om att de är snygga också - tycker jag!


Passet idag blev följande.

2000m rodd 

- Knäböj med stång - idag en bra dag - 40kg + stång 

- Good mornings 

- Hantelpress

- Maskin - bröst

- Flyes på lutande bänk

- French press

- Kick back

- Plankor: raka och sido 

Ett mycket bra pass. Ett av de bättre jag gjort. Känns alltid bra när man är nöjd när man lämnar lokalen. Det ska skaka, darra och man ska känna att man är TRÖTT i musklerna. Det SKA göra ont. Gör det inte ont - vänd och gå in igen och se till att det smärtar innan du ger dig!!! ;) 

Tjohoo!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar