tisdag 16 september 2014

Uppsägningar & solsken

Nu önskar vi att de rödgröna kan försöka samarbeta, enas och hitta nån form av röd tråd. Att Löfven hanterar SD. 

Livet går vidare som tur är! ;)

Sitter på min uteplats och solar!!! 16 sep och det känns som en högsommardag. Himla varmt. Underbart!
Barnen leker på innergården och vår tomt står snart klar för att ta emot vårt hus! Det händer så mycket varje dag.

Lägenheten är uppsagd och idag har jag även sagt upp abonnemang. Så mycket man inte tänker på att man måste avsluta. Bredband, TV, försäkringar mm mm. 

Men det är ju inte så att jag klagar. Fattar inte att vi SNART ska flytta in i vårt nya hus! 

Min man har tagit semester, barnen kommer vara lediga och mina föräldrar kommer vara på plats - den dagen huset anländer! En stor och viktig dag - för oss! 

Nu vankas det lunch och sen middagssovning för den minsta.

/Mama, njuter vidare i solskenet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar