onsdag 10 september 2014

Träningsvärk från *******!!!!!

Nog funkar mitt nya träningsupplägg allt. Rör mig återigen som en trött 90 åring. Stapplar fram och gråter en skvätt om jag måste lyfta armarna högre än navelhöjd. AJ AJ AJ!

Men. Jag skrev fel sist. Rättning på det. Hela kroppen kör jag INTE på ett pass. Utan på två.

Dag 1:

- Bröst
- Triceps
- Ben
- Mage

Dag 2:

- Rygg
- Biceps
- Axlar
- Mage

Sen alternerar jag detta upplägget i ca 5v. Plockar in cardioträning när det passar och gruppass när det passar. Så varje vecka ser olika ut beroende hur min man jobbar och när jag har barnen själv.

Kanske det viktigaste av allt är att maten nu sitter som en smäck. Jag tar hjälp av Olgas senaste bok: "Styrka för kvinnor". Bra recept. Använder mig också mycket av Paulúns. AoO är att hålla sig mätt med rätt produkter. Att hålla sig till matschemat och INTE hoppa över mellanmålen (som jag gärna gör) Äta, äta, äta...och karusellen går av sig själv.

Idag blir det fylld paprika till mig och köttfärssås och pasta till barnen.

/Mama, "dansar" iväg mot posten för att hämta de nya träningspaltorna som anlänt. Spännande att se hur de ska komma på utan att ambulansen måste anlända ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar