tisdag 23 september 2014

Vardagsbestyr & storstadsbesök

Godmorgon mina gräddbakelser!

Fattar inte att detta är sant! Jag har varit vaken sen strax innan 6 (hon är 6:45 nu) Hela familjen sover ännu. Och jag vaknade utvilad.
Jooo...för Lillebror har sovit (och sover ännu) heeeela natten lång - i SIN säng. Jag har alltså sovit en hel natt. Inte ett enda skrik- och panik tillfälle. Tänk den som fick ha det så här varje dag!!

Idag är jag tacksam för min man är ledig. Det är mycket som ska hinnas med. 

Vi ska vinka av grabbarna som fixat vår tomt och byggt husgrunden! Köra ut lite gofika och smörgåstårta till dem.

Lillebror ska klippas (bara det kräver en heltidstjänst)

Lägenheten ska besiktas.

Detta ska vi hinna med innan kl 14. För då åker jag till storstan!!!

Har ett gäng med saker att uträtta och jag ska träffa min andra hälft, när det kommer till vänskap. Lite egentid dagen till ära ;)

Imorgon är vardagen här igen och vi är laddade inför torsdag som blir en minst sagt spännande dag.

Mer om det sen.

Nu hör jag små fötter tassande i barnrummet. Lillebror är på ingång!

/Mama, ser solen gå upp bakom hustaken...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar