söndag 7 september 2014

Drar åt snaran en aning

Imorgon väntar gymmet. Morgonträning med ett helt nytt upplägg. Min man har hjälpt mig pussla ihop ett schema. Hela kroppen ska hinnas med varje pass. Många supersets. Hög intensitet. Tunga vikter. TYNGRE vikter. Få repetitioner. Inte mer än 45min. 
På så sätt kommer jag kunna klämma in fler gruppass. Saknar dem! Det är viktigt för mig att få till den sociala biten på gymmet. Och den får man verkligen i dessa konstellationer. Men som det ser ut nu har jag gymmet 3-4ggr/v. Min man jobbar kvällar. Jag missar många kvällar (där gruppassen ligger)
Så nu hoppas jag kunna hinna med lite mer. Dra ner på ett gympass och få in ett gruppass till. Jag hoppas det ska funka!

Maten är nästa del. Nu ska vi dra åt snaran ytterligare. Vi har laddat med en stor beställning från Gymgrossisten. Ingen processad mat. Mindre mejeriprodukter. Och inget som ska stekas.
Vi är taggade och laddade både jag och min man. Allt går så mycket lättare när man är intresserade båda två. Jobbar tillsammans. Sen har vi självklart olika mål. Men vägen dit är densamma. Bra kost och hård träning! Muskler tack!

2XU tightsen är beställda och kommer i veckan. Det är ALLTID lite extra kul att gå till gymmet när man uppgraderat sin träningsgarderob. Nu vill det sig bara att de passar också. Och där är jag kräsen. Minsta lilla och jag lämnar tillbaka dem. Det gäller allt! Det ska sitta perfekt. 
Det får bli mitt kvällstips:

Gå aldrig till gymmet/träningen med träningskläder som inte sitter perfekt. Det ska inte kännas att du har kläder på dig ;) Fokuset ska ligga på det du ska göra inte på att ha koll på kläderna. 

/Mama, är taggad och har redan tänkt ut veckans matschema!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar