fredag 26 september 2014

Träningsdag

Barnen på förskolan och jag på gymmet. Tungt pass för bland annat bröst och triceps. Märktes tydligt då jag hade svårt att tvätta håret när jag kom hem. Armarna ville inte samarbeta när de skulle upp över huvudet! Bra resultat.

När jag sen var och handlade ringde min man och sa att han skulle in tidigare till jobbet. Jag fick stressa i mataffären för att sen i ilfart hämta barnen på FS.

På parkeringen mötte jag mannen som stressad stod och väntade på oss. Tur jag hann få ut mig själv OCH barnen innan han stack. 

Så blev det med den fredagkvällen. Lite räkor har jag köpt mig kvällen till ära. Bröd ska jag också festa loss på. Kanske det kan bli en skvätt aioli också om jag är riktigt snäll! Fredagsmys när det är som bäst!

/Mama, kommer dock sakna vinet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar