tisdag 23 september 2014

Staden + vännen = energi

Visst kom jag fram tillslut. Och visst hann jag med min ärenden plus lite till. 

Lillebrors outfit är bland annat klar inför fotograferingen! (Från PoP)

Sen avnjöt jag resten av eftermiddagen hemma hos den goaste vännen - som bjöd på god soppa och efterrätt! 

Tankad full med energi begav jag mig sen hemåt. Familjen hade precis kommit hem från tomten när jag klev innanför dörren. Vi möttes i hallen. 

Fick då plocka fram mina underbara små presenter som ett ess i rockärmen!


Fantastiska samlar-skyddsänglar från SonnyAngel. De är så ljuvligt gulliga. Och har små vita vingar på ryggen. 

L blev jätteglad för sin och förstod genast konceptet att bevara, förvara och samla. Lillebror blev också jätteglad men drog genast av huvudet på sin varpå den sen fick åka dockvagn i väldig fart runt runt i vardagsrummet.

/Mama, kryper upp i soffan. Dags att påbörja en ny serie.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar