torsdag 18 september 2014

Fredag-, lördag- OCH söndagsmys!

Idag kör vi hela helgen på en kväll. Är väl lika bra att gå all in. Varför spara på krutet.

Dagen har inte varit olik gårdagen. Lämnade barnen på FS. Gymmet. Långpromenad direkt efter (i det härliga vädret) Lunch. En god äggviteomelett med avokado och feta.


Lek på gården och glassätning i solskenet.

Kvällen har avslutats med tacos och ett glas rött. Barnen sover. Jag ligger orörlig i soffan med påfyllt glas och bröstmuskler som protesterar vid varje liten påtänkt rörelse. Gott resultat!

Vi har haft en intressant diskussion ikväll. Behöver inte gå in närmare - för alltid retar det någon.
Men om jag säger så här: En vis man (läs: MIN man) sa en gång:

"Man måste älska att vinna, MER, än vad man hatar att förlora"

Ett MYCKET bra uttryck. För det stämmer så ruggigt bra! Värt att tänka på. Annars skulle aldrig resultat visas.

Nog med det.

Kvällen är ung och jag med den...

/Mama, höjer glaset och njuter av min helg. Imorgon väntar vardagen igen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar