onsdag 17 september 2014

Träning och mat!

När jag lämnat barnen på FS idag åkte jag raka vägen till gymmet. Ett tungt pass för ben, triceps, mage och bröst. Så gött och så roligt (bortsett från ben) Avskyr att träna ben. Jäkla tråkigt. Men vill ju heller inte se ut så här


Hahaha!!!

Väl hemma passade jag på att rå om mig själv istället för hemmet. Idag fick det förfalla en aning. Idag var det min tur.

Eftermiddagen tillbringade jag och barnen på gården. Lika varmt och ljuvligt idag också.

Sen kommer vi till middagen som jag måste dela med mig utav. Tagen ur "styrka för kvinnor".
Bakad sötpotatis med kikärtor och feta!!! Fantastiskt gott!!!


Mycket lök, vitlök och citron!!! Mycket goda smaker - och mättande!!!

Ikväll har vi varit och tittat på grunden som kommit till vårt hus. Oj så spännande. Och så bra det blir!!! Vi kör vidare.

/Mama, laddar för sängen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar