måndag 22 september 2014

Ansiktsbehandling och "egentid"

Vi har nyss ätit frukost...Barnen leker så fint i lekhörnan och jag sitter kvar vid bordet och njuter av sista kaffet....

....ok, en ändring. 

Barnen bråkar, kivas och skriker. Jag försöker få i mig sista kaffeslurken på stående fot. Roddande mellan arga barn, påklädnad och tömmande av potta.

Pju!!!

Meeeen!!! Om en liten stund ska jag iväg på ansiktsbehandling. 80min lyx - bara för mig!!! EGENTID - för att använda ett provocerande begrepp. Tydligen är ordet "egentid" nåt påhitt som som den yngre generationen hittat på för att "slippa" vara hemma med partner och barn (?????) För mig en MYCKET märklig tolkning. 

Jag tänker fortsätta använda "EGENTID"! Och den som inte förstår vad det betyder kan jag gärna förklara innebörden i den!!!

Så.

Mot ansiktsbehandling och egentid!!!

Lyx!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar