torsdag 16 februari 2012

När det ofattbara händer

Ikväll har jag fått nyheter som ingen jäkel ska behöva uppleva. Jag känner mig förvirrad, ledsen, hjälplös men mest av allt okontrollerat förbannad.
Vissa saker har jag förståelse för andra inte. Ibland är- och blir saker och ting jobbigt i livet, kanske påfrestningen alltför stor så man får känslan av att bara vilja vända om och gå. Vissa gånger kan man lämna och gå andra gånger kan man det faaan inte.

Ikväll har jag fått uppleva ett manus från någon tragisk dramafilm. Någonting som ekar i huvudet och gör mig stum. Jag förstår ingenting och i det här fallet vill jag det inte heller. Jag vill nog känna avsky, i alla fall resten av kvällen. Sunt förnuft får vänta.

Det kan vara ett irriterande inlägg då jag inte kan berätta allt. Men just ikväll skriver jag för min skull och ingen annans. Ni får hålla tillgodo och bara "förstå".

En sista tanke är att; "tänk två gånger hädanefter".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar