onsdag 8 februari 2012

Sendrag från h***ete!!!

Då har nästa elände slagit till. Sendragen!!!
Minns plötsligt väldigt väl hur det var med Liten. Men minnet är att jag var större då, alltså längre gången i graviditeten. Det var nämligen svårare och mer omständigt att nå tårna ;)
Men nu är nu och det gör galet ont.

Fick samtal från min syster (och även fler tips från andra gällande samma sak) där hon sa att magnesium är ett MÅSTE! Så det får det bli. Imorgon är det det första jag ska inhandla.

Förövrigt är det galet på jobbet. VÄLDIGT mycket att göra, nästan lite för mycket om jag ska vara ärlig. Mannen träffar jag knappt längre och mitt andra hem (läs gymmet) saknar jag så det värker i hjärtat men det är fasen omöjligt att hinna dit när ingen finns här hos Liten. Självklart är det JAG som måste vara hos henne. Jag är kluven.

Men nu ska jag "ta hand om" bebisen i magen som har sitt kvällsskift  :) Sprattel och sparkar i mängder!

/Mamaträning, funderar på hur det skulle kännas med en kväll utan sendrag i mittentårna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar