söndag 26 februari 2012

Träningstankar...

...är det som mest cirkulerar i huvudet sen en ganska lång tid tillbaka. Hur jag på bästa sätt ska röra mig under graviditeten. Ångesten över att inte kunna träna som vanligt pga foglossningen. MEN framför allt...hur jag ska lägga upp träningen efter förlossningen. Det är då det hårda arbete börjar. "Att komma tillbaka".

Planen är redan igång och tillsammans med min man har jag redan en plan. Tänker inte avslöja allt än men det ska bli roligt att få berätta senare om vad som ska hända. Spännande!
Det bästa av allt är att bebisen kommer när det är sommar vilket gör träning och motion mycket mer tillgängligt och enkelt.

En liten smyg-inblick är att jag kommer att få hjälp med träningen ;o)
Tjohoo!

/Mamaträning, ser framemot hårdträning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar