torsdag 16 februari 2012

Torr blöja och glad Liten!

Imorse vaknade Liten med torr blöja. Det tycker jag är bra gjort!!! Är en extra stolt mamma idag. Bara att inse att Liten börjar bli stor. Men än är hon min bebis <3

Idag har varit ett helvete gällande foglossningen. För att inte tala om natten. Skrikigt rakt ut av smärta när jag i dvala försökt vända mig om utan att ha en strategi för det. Sicken vidrig värk. Jag fattar att det blev värre av träningen så jag ska avvakta och se hur det känns imorgon. Ge upp träningen är bara att glömma - det kommer aldrig att hända så länge det inte finns någon fara för barnet. Bara att bita i det sura.

Imorgon är det fredag och det ska bli så skönt. Vi har en trevlig helg framför oss och det ska bli mysigt att vara tillsammans alla 3...och den här gången friska!
På lördag blir det shoppingen som vi hoppade över förra helgen. Vi ska också inköpa div. material för hallen som vi håller på att fixa. För under söndagen blir det att ta på sig arbetsbyxorna och händig-bältet ;o)

Nu ska jag precis bli bjuden på jordgubbar och pasta - intressant! Det är Restaurang Liten som bjuder på läckerheterna och jag skulle inte vilja missa det för allt i världen :o)

/Mamaträning, är en trött men extra lycklig mamma idag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar