onsdag 1 februari 2012

Undrar hur jag ska bära mig åt???

Förkylningen börjar ge med sig och en viss ordning på livet och vardagen som gravid, heltidsarbetande mamma och fru börjar ta form.
Nu måste jag bara hitta min plats i gymmet. Och jag vet inte hur jag ska sparka igång mig själv till det. Gymmet gör mig förvirrad och jag vill ju helst köra gruppass. Men nu är det så att min kropp behöver gymmet. Bröst, rygg och axlar MÅSTE stabiliseras...och detta PRONTO! Vill inte bli en tjockis (gravid alltså) som en säck potatis med ryggsmärtor och som svankar som en anka för jag inte orkar hålla hållningen. Nej, så får det inte bli. Var så duktig med det i min första graviditet så den här gången ska fasen inte få bli annorlunda.

Imorgon MÅSTE jag ta mig till träningen. Så är det bara...och jag har scenskräck - om man nu kan kalla det det.

/Mamaträning, måste faktiskt tuffa-till sig nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar