onsdag 1 oktober 2014

"Tack för visat intresse av tjänsten som..."

Jag visste det redan men visst svider det extra när skiten kommer kastandes mot en likt en örfil. 
De där jäkla mailet, orden som jag inte orkar se skymten av för en sekund. 

Så där ja. Här har du ett "personligt" mail (läs: massutskick) där vi "beklagar" att tjänsten gått till annan sökande men att vi önskar dig "all lycka till" med vidare ansökningar.

Yeeh right!

Och som om inte det räcker måste de avsluta med att "de GÄRNA" ser mig söka arbete hos dem igen. De tycker jag ska hålla "utkik".

Viiiisst!!!! Självklart!!!! Känner mig huuuur taggad som helst inför det. NOOOT!!!!

Nej. Jag sätter punkt. Lutar mig tillbaka. Tar min kaffekopp och kryper upp i soffan. Sitter uppe framför TV:n till sent. Barnen och jag tar en slödag imorgon (det ska regna) kollar "Frost" för 10.000e gången (hela familjen kan alla replikerna + sånger) Går i myskläder fram till lunch.

Ska tänka på er när ni går upp i ottan och stressar iväg. Kanske måste skrapa rutorna på bilen...väntar på försenade bussar och tåg...sitter i köerna och svär åt folk som inte kan hålla sig till trafikreglerna.

Ska minsann tänka på er, där jag ligger skönt i min säng, tänka...att snart....snart är det min tur!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar