onsdag 22 oktober 2014

Dagen - Date

Idag har jag och min man haft en date. Det var ju några år sedan sist om jag säger så. Dock såg den liiite annorlunda ut idag än vad den gjorde för si sådär 13 år sedan. Men som småbarnsföräldrar uppskattar man det lilla!

Idag planerade jag daten.

Vi började med gymmet tillsammans efter att vi lämnat barnen på FS. Jag hade ju bland annat "leg day" idag som inte alls blev så tokig trots allt. Sen stack vi hem för dusch. Vidare åkte vi till Bauhaus där vi bestämde vilken brevlåda vi ska köpa. Herregud, vi ska ju få post också! Viktiga beslut.

Sen bjöd jag på lunch på IKEA. Och vi avslutade med att bestämma garderob till hallen. Det kommer att bli så bra! Jag känner mig nöjd. Ska se om jag kan hitta en bild på just vår kombination. Det är en med två skjutdörrar. Ena dörren kommer vara högblank, vit. Och den andra med spegeldörr! Jag ska också tigga till mig belysning (som min man tyckte var onödigt) Men vem vill inte ha belysning inuti garderoben som tänds av sig själv när man öppnar den!?

/Mama, ser fram emot nästa date - då är det mannens tur att arrangera den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar