måndag 27 oktober 2014

Sjukstuga

Här hemma håller vi sjukstuga. Rond 3 i magsjuketräsket. Så nu är det bara jag kvar. Hjälp!!!

Varför skulle jag klara mig från eländet när alla andra i familjen genomlidit det. Bara att ladda för vad jag har att vänta. Det är verkligen vidrigt. 

Jag och barnen har varit vid huset och lekt. Passade på medan regnet höll sig i molnen för ett ögonblick. Men det varade inte länge. 

Vi har också gjort adressändring. Och hur stort är inte det!!!!!! Tjohoo!!!!!

Vi avrundade dagen med en god middag och lite snäll fisk för de ömma magarna i familjen. 


Själv slukade jag brysselkål och sötpotatis för glatta livet! Så himla gott!!! 

Nu väntar ännu en natt på soffan. Jag kör så "safe" jag bara kan. Kontentan blir väl dock ett besök hos naprapaten. Ryggen är igen lek längre.

/Mama, bäddar ner sig bland soffkuddarna framför TV:n

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar