fredag 10 oktober 2014

Förändringar

Sitter uppe själv och kollar Idol. Skorpan sover sista natten tillsammans med mormor och morfar innan de imorgon åker hem igen. Den känns alltid tråkigt. 

Denna gången känns det speciellt tråkigt då vi trodde vi tillsammans skulle se vårt hus sättas ihop. Det var/är en så stor händelse. En händelse vi tillsammans skulle få uppleva. Men nu blev det inte riktigt så.
Sånt är livet men jag har svårt för förändringar, hastiga förändringar. Plötsliga förändringar.

Mannen och Lillebror sover också. Och snart är det min tur.
Skissar lite på vad som komma skall och jag önskar jag kunde tala om allt! Men vad det lider så kommer jag självklart berätta!!! 

Det är mycket detta med media och alla kanaler vi har. Bloggar, facebook, insta, Twitter osv osv...
Allt på gott och ont. Ibland blir det väldigt fel och ibland är det till väldigt stor hjälp. Det jag ska berätta längre fram behöver verkligen nätet och ER! :)

Men det jag verkligen inte behöver är Facebook och kommer därför inom kort att stänga mitt konto jag har där. 
Mycket skoj händer där men mycket tråkigt också. Och när det tråkiga tar överhand finns inget som helst intresse att det ska få uppta min tid. Min energi. 

Förändringar som sagt. Funkar när jag är förberedd!

/Mama, kilar ut och kolla vem som kör moppe på innergården. Hobbysnut var det här!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar