måndag 20 oktober 2014

Middagstips! - Något nytt i skafferiet!

Äntligen får jag prova! Som jag tjatat och legat på i våra stora butiker där vi bor gällande denna produkt. Både Maxi och Citygross har fått mig hack i häl. Och har inte jag en liten del i att varan nu finns i butiken så har jag hittat min överman. 

Bönpastan, go vänner! Bönpastan från Risenta är vad jag snackar om.



Jag och barnen har käkat middag ensamma ikväll. Till pastan gjorde jag kyckling. Båda barnen åt som om de aldrig ätit annat. Med andra ord fick de godkänt! L berättade jag för vad det var men hon tycker bara det är roligt att prova något nytt. Jag vet, lite udda då barn kanske inte tycker nya smaker är det mest spännande som finns. Men hon tycker det! 

Den var väldigt god och jag är väldigt nöjd att ha hittat detta alternativet. 


Kokas precis som vanlig pasta!

/Mama, är tacksam och stolt över sina två små modiga och matintresserade barn! 

2 kommentarer:

  1. Är det glutenfritt? Har en jobbarkompis som är intolerant så det vore ju toppen för henne �� kram Tisa

    SvaraRadera
  2. Visst är den det! Plus rik på protein och fiber men snål på kolhydrater. Dessutom ekologiskt! Kram!!!

    SvaraRadera