tisdag 7 oktober 2014

Ansiktsbehandling & husankomst!

Igår var jag och skämde bort mig själv med jordens trevligaste ansiktsbehandling. Superhärliga 80min där jag blev lyxbehandlad och avslutningsvis makad av en mycket duktig och kunnig hudterapeut. Jag är så nöjd. Och roligt att hon presenterade Glominerals för mig (jag som aldrig skulle byta mitt ID eller Dior för allt i världen) Nu är Miss Fyrkanttänk inne på ett helt nytt spår i makeup djungeln! Helt såld på Glominerals!!!


Nu är klockan 21:36. Jag har nattat barn och sitter slö efter en fantastisk middag jag blivit bjuden på idag. Fisk och skaldjurssoppa (fisk och skaldjur från västkusten) med ett utsökt glas vitt till det!!!

Det är pirrigt. Vi har tagit emot mina föräldrar och systerdotter i eftermiddag. De är på plats. Min man har semester och klockan är ställd. För imorgon, gott folk, kl 06:30 står vi tillsammans med våra familjer på tomten och ser vårt hus anlända!!! Äntligen! ÄNTLIGEN! 

Det är så spännande att det är värre än att sova dagen innan man skulle fylla år när man var 5. Galet pirrigt! 

Så nu blir det att krypa ner och göra ett tappert försök till sömn.

/Mama, har i tanken flyttat in i huset sen länge...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar