söndag 26 oktober 2014

Morgonsvettats med biffarna!

Träningsdagen startade direkt efter frukost - i vanlig ordning. Det är, enligt mig, den bästa tiden att träna på. Full av bra frukostenergi (om man äter en bra och ordentlig frukost vill säga) och laddad för att trötta ut sig till max!

Idag var det rygg, biceps och axlar som fick sig en omgång. Det var jag och biffarna. Många biffar som svettades ikapp med en inte fullt så biffig - JAG! 

Körde också insida lår (då jag har komplex för mina tjocka lår) Det känns alltid bättre om jag gått på det området lite extra trots att det inte är "leg day". 

Uttröttad i de aktuella muskelgrupperna begav jag mig sen hemåt för att vara med familjen en söndag som denna! 

Regnet öser ner till och från hela tiden. Fattar inte var allt kommer ifrån. Vi underhåller oss inomhus så länge!

/Mama, vilar ögonen på en underbar son som fullkomligt älskar att se Youtube-klipp med grävmaskiner <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar