tisdag 12 juli 2011

Bröllopsdag!

Tänk va tiden går. Idag har vi 3-årig bröllopsdag (läderbröllop) :))) Den här tiden för 3 år sedan låg en stor del av mina nerver på utsidan av kroppen istället för insidan ;) Gästerna höll på att ramla in i kyrkan och jag och min blivande man trampade nervösa omkring i församlingshemmet och kikade på alla inbjudna bakom gardinerna. Åh, va härligt att tänka tillbaka på den dagen. Näst bästa i vårt liv. Bäst är självklart när Liten kom!

Som jag lovade mig själv igår så tog jag tag i min PW idag. Iväg med oss strax efter 8 imorse. 90min blev det. Liten tog sig en lite tupplur där i vagnen. Väl hemma blev det en snabb dusch och svirade sedan om för att åka till stan. Mamma ringde precis när vi stod i hallen och skulle åka. Hon var också på väg till stan. Vi mötte upp henne. Lunchade. Shoppade. Och uträttade det vi skulle.
Nu har vi kommit hem igen. Liten och jag åt lite jordgubbar innan det var dags att krypa ner och sova middag. Hade varit skönt att krypa ner bredvid. Men nu ska jag fixa inför kvällen.

Jag har lagt bubbel på kylning. Nu ska jag förbereda middagen. Grilla - självklart! Det blir en massa färsk frukt till efterrätt. Hur gott som helst!

/Mamaträning, älskar sin man mer och mer för varje år. Himla tur! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar