lördag 30 juli 2011

Jag & Lindt...

...är det som hänger i soffan ikväll!

Liten somnade före 19 ikväll...och tänk, trots så intensiva dagar med få pauser för andhämtning så saknar jag den lilla glädjespridaren enormt mycket efter sänggående.

Planeringen är i full gång och det är himla roligt. Som ni vet kan jag inte berätta ännu men ska göra det så snart jag kan. Jag och L har varit i full färd hela dagen med div. aktiviteter inför den stundande dagen. L blir helt slut av allt farande fram och tillbaka. Därför orsaken till utmattningen ikväll :)

Nya idéer med huset har kommit upp idag. Och jag tror det kommer att bli riktigt bra. Måste bara mura om husfasaden lite med det ska inte vara några problem. Bra kommer det att bli.

Nu ska jag hänga tvätt och återinföra min rumpa här i soffan efter det och inte resa på mig före sängdax!

Tjingeling!

/Mamaträning trivs med "många bollar i luften".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar