fredag 1 juli 2011

Bunkrat upp

Hej hopp...nej, jag har inte drunknat i mitt gym. Allt är torrt. Allt är helt. Jag har världens bästa pappa och världens bästa man (och barn, så klart) Slå det om ni kan!!! ;)

Idag har vi haft en dag full av överraskningar. Det är nästan att jag tror dagen kommer från högre makter. Någon måste ha tyckt synd om oss i vattenmassorna under gårdagen och tänkt att; nej, om vinden skulle vända för den familjen imorgon. För det gjorde den!

Tyvärr kan jag inte berätta allt ännu. Eller lite skulle jag kunna säga men vill inte ;) Och lite kan jag inte säga alls ;) Spännande är det i alla fall och vi är så GLADA!!!

Jag och L åkte hemifrån tidigt så pappan kunde bila och damma här hemma bäst han ville. Ett lunchstopp hos mamma och sedan vidare ut på utflykt. Jag och Liten på vägen! Vi stannade till och gick på hälsokosten för att fylla på en del produkter. Det blev bland annat nytt proteinpulver, kromtabletter, vitaminer och tillskott. Är det någon som kör med kromtabletter? Jag älskar dem och tycker absolut de funkar och det är himla skönt.

Väl hemma på senare eftermiddagen blev det grillning. Och nu har vi varit ute på en PW hela familjen. Hur härligt är inte det. 75min svettig promenad med glad Liten i vagnen och två pladdriga föräldrar som hade mycket att prata om efter den här STORA dagen.

Så ikväll är det ingen paniktorkning av översvämningar i gymmet. Ikväll är det översvämning av överväldiganden, spänning och lycka!

Trevlig fredag!

1 kommentar:

  1. Åh, vad glad du låter, härligt! Och vad är det för spännande hemligheter du sitter på? Nu blir jag allt lite nyfiken;))
    Ha en härlig helg och hoppas vi ses nästa vecka!
    Kram!

    SvaraRadera