tisdag 5 juli 2011

En ganska tom dag?

Idag är en sån där dag när man inte har något planerat men ändå saker att göra. Det är inte min typ av dag. Jag vill gärna att saker och ting ska vara bestämda så jag har något att jobba mot. Annars går lätt tiden bara sen blir inget gjort.

Min man försöker lära mig att sådana här dagar är nyttiga för mig. Har väldigt svårt att tro honom. Min benämning på dagen är TRÅKIG.
Hur som helst.
Vi ska ta oss till stan i alla fall. Ska försöka hitta mig lite nya träningskläder och långa linnen. Älskar att gå i linnen som täcker min fula rumpa :) Så får det bli. En utflykt till stan.

Självklart blir det lek i sandlådan och cykelturer också!

Fick nyss en tid hos min frisör. Det ska bli såååå skönt att få bli lite fixad nu. Har inte bestämt mig ännu vad jag ska göra. Men det brukar hon ha bra förslag på. Så på fredag är det dags! Härligt att bli piffad inför helgen (som om dagarna har någon olikhet i mitt liv???)

Nu ska jag och min träningsvärk ta tag i dagen. Stan var det ja...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar