torsdag 28 juli 2011

Svettas!

Idag är vi utkastade, jag och Liten :)
Mannen ska bila det sista i badrummet så det passar inte att ha ett litet barn i huset då. Men vad som passar bra är att åka och hälsa på vänner. Så det ska vi göra!

Sen hoppas vi på att få träffa Litens mormor & morfar som kommer hem från semestern idag. Oj, vad vi längtat efter dem!

Igår var det ett riktigt tufft träningspass jag var på! 1000 tack till bästa M! <3 Jag har inte svettats så mycket sen jag bodde i Barcelona för över 10 år sedan ;) Plus att det var värmebölja där då - och det hade det inte varit på 40 år :) Härliga tider att minnas tillbaka till.
Jag minns att när jag skulle träna där var jag tvungen att gå dit vid 6 på morgonen för att överhuvud taget klara av det i värmen. Det var hur skönt som helst inne på gymmet - med AC! Men vilken örfil man fick när man kom ut sedan. Svettades som en tok och det gick inte över på hela dagen ;)

Tuff träning igår, alltså. Det innebär en ohygglig träningsvärk idag. Vilket bara är välkommet. Idag väntas core. Mage/rygg träning. Och som alltid längtar jag lika mycket dit.

Men först blir det lek & bus i vänners lag. Och förhoppningsvis ett möte med föräldrarna.

Nu - KAFFE!

/Mamaträning svettar sig genom rötmånaden och tror det måste vara bra till något!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar