måndag 25 juli 2011

Så lite kan göra så mycket!

Med ny luft under vingarna kvittrar jag ett litet kvällsinlägg.
När man tror att hoppet är ute så dyker, konstigt nog, oväntade händelser upp och ger nytt liv och förväntningar. Glädje.
Efter ett kalasbra träningspass som sög musten ur mig och med härliga träningsglada människor känner jag hopp. Med ett upplyftande samtal med en underbar och förstående människa så vänds vissa viktiga betydelser för mig till en självklarhet. Det jag gått och tänkt på och oroat mig för var inte alls så mycket att lägga engagemang och negativa tankar på. Jag kanske inte har varit så fel ute i alla fall.
Ibland räcker det med ett samtal. Ett samtal med någon väldigt betydelsefull.
Tack!

/Mamaträning, är en mycket glad mamma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar