måndag 4 juli 2011

Det kommer att göra ONT...

...i min arma kropp imorgon. Och det vill jag TACKA för!!!! Vilken superhärlig träning det blev idag. Ett glatt gäng det där. Min 2a familj. Det är aldrig jobbigt att ta sig iväg när man ska träffa dessa människor. Tvärtom! Missar jag någon gång känner jag en avundsjuka för att jag missar något roligt.
Lokaler väntar vi med spänning på fortfarande och det är bara att vänta vidare. Det är värt att vänta på. Fattar inte att de (tränarna) jobbar gratis för oss i sommar. Helt otroliga människor! Att sådana finns(?) Fantastiskt! De är bara bäst!

Nu ska jag snart krypa upp i soffan och vila mina ögon på Johan Falk (eller snarare drömma mig bort till Göteborg)
Liten har cyklat för fullt! Eller, ja, åkt bakpå i barnsadeln med sin nya fina hjälm <3 Stora krokodiltårar blev det när cykelturen var över. Hjälmen fick sitta på ett tag till så blev det snart bra.
Lyckan blev total när morfar och mormor kom med släpvagn full med...SAND!!!!!!!!!!!! Jepp...Liten har alltså haft en sandlåda UTAN sand. Men inga klagomål alls. Inte då. Ramen har varit jättespännande och fylld med leksaker så det har varit så kul ändå :)
Men nu....NU var det tur att två öron sitter där de sitter. Risken hade annars varit att leendet hade gått hela vägen runt det lilla huvudet.
Morfar fyllde sandlådan till max med ny, fin och härlig sand!

Kanske jag ska göra mig en liten sandkaka innan Falk...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar