fredag 8 juli 2011

Blondin!

Jaha, ja...jag är på god väg till att bli en riktig blondin. Eller ja, det beror väl på vad man jämför med. Men för mig är jag blond. Och mer blond ska jag nog bli nästa vecka, tror jag. Som det känns nu i alla fall :)

Jag har ju en kanon duktig frisör och är väldigt nöjd med henne och litar till 100% på hennes omdöme. Eftersom jag var ganska mörk nu så kunde man inte göra mig alltför blon idag. Lite i taget. Så kanske vi fyller på det nästa vecka igen ;) Kul! Härligt att förändra sig lite mellan varven.

Nu har vi nyss grillat gott kött i hemmagjord marinad. Min man och Liten fick ugnsgrillad färskpotatis med timjan. Jag åt blomkålsmos. Till det en tzatziki gjord på kvarg, en god sallad med färsk spenat och självklart ett glas rött!

Idag har jag inte kunnat skratta eller använda magen på något vettigt sätt. Sicken träningsvärk. Underbart! Tack för det söta tränare! :)
Det blir stone-face-minen tills det värsta lagt sig ;)

/Mamaträning, som har en allför otränad mage :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar