måndag 11 juli 2011

Eftersvettas.com

Oj, oj, oj så svettigt det var nu då. Cyklade till träningen idag och tog mig en lite extra runda på hemvägen. Nu sitter jag som en fylld disksvamp och dropp-svettas. Nice!
Lika bra att låta kroppen svettas färdigt innan duschen. Annars känns det lönlöst.

Ett kanon-pass (PC) idag (som vanligt) Kände mig taggad fastän att jag hade en tung hamburgare som låg som en klump i magen och tog plats. Hmmm...sååå onödigt att klämma i sig en sån idag. Men men...så går det när man syndar FEL saker. Tänkte att jag ska ju träna så hårt idag så jag äter hamburgebrödet också (ni vet, jag äter ju inte kolhydrater) Vi gjorde egna hamburgare och jag ångrar så att jag stoppade i mig brödet också. Gjort är gjort. Ont i magen fick jag och tung blev jag. Men nu är det nya tag. Imorgon vankas det PW!

Det är en annan speciell dag imorgon också. Och vad som händer berättar jag senare. Nu tror jag att jag är redo för duschen!

/Mamaträning, som lärt sig att synda inte alltid innebär njutning

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar