fredag 22 juli 2011

Efter en härlig dag möts man av kaos

Vad är det som händer i världen.
Var 17 är vi påväg.

Jag och Liten har varit på vift hela dagen. Supermysigt har vi haft det. Lekstund med J och familjen S.L. Påhälsning hos mormor & morfar. Handlat. Ordnat och styrt inför kommande stunder (berättar mer senare) Vi har bara haft det jätteskönt.

Sen hinner vi inte mer än hem innan vi möts av den fruktansvärda nyheten som drabbat Norge, Oslo. Det är ingenting som jag tänker sätta ord på för det är helt meningslöst. Det finns inte ord för sådant här.
Det är skrämmande, kan jag väl börja med att skriva. Sen allt som bubblar inom mig vill jag inte delge här för då skulle jag behöva sätta en hög åldersgräns på bloggen för att få läsa inlägget.

Jag kan bara önska att kunna ge all min styrka. Och mina tankar finns hos de drabbade.

Var 17 är vi påväg?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar