måndag 16 april 2012

Byter proppar i benet mot trasiga revben...

Jag har i alla fall ingen propp i benet vilket är otroligt skönt att få utesluta. Men efter en trög helg med "återfall" efter vi låg sjuka i påsk har jag fått sån hosta och ont i halsen - IGEN.
Jag fick nog och beställde en läkartid. Väl där konstaterades spricka i revbenet (sönderhostat) Nu har jag i alla fall fått hostmedicin och jag hoppas jag aldrig ska behöva uppleva detta igen. ALLT gör ont för tillfället. Precis allt. Jag tycker mest av allt synd om mig själv och önskar bara att få föda den här bebisen så jag får hitta tillbaka till mig själv sen.

Det som är mest fantastiskt är att L är frisk och ska få gå till dagis imorgon. Hon har verkligen längtat. Nu har hon och hennes pappa precis badat och det är dags för nattning. Inget ont som inte för något gott med sig.

Nu tar vi nya tag och blickar framåt!

/Mamaträning, shotar hostmedicin och känner sig alltmer som människa :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar