söndag 1 april 2012

Inspirerad av BL...

...har jag nu en färdig tränings- & kostplan som jag kommer påbörja när kroppen godkänner det efter förlossningen. Det känns så himla skönt och jag är taggad till tänderna!

Om jag ska nå min målvikt och komma iform det här året behöver jag gå ner minst 1.1kg/v. Men under hur lång tid förblir min hemlis så länge. Det är inte meningen att det ska vara någon vikthets i den här bloggen men jag kan smyginformera att jag inte gått upp så himla mycket så det är därför jag kan ha ett tight mål!
Sen beror det självklart på hur kroppen mår, vad som händer och hur lång tid foglossningen hade tänkt att sitta kvar efteråt. Minns att det var några veckor efter jag fått L.

Nu blir det frukost. Sen åker jag och L och grattar bästisen <3 Äntligen är vi friska allihop så nu blir det lek och bus!

På eftermiddagen ska vi träffa mina föräldrar. Vi ska byta till sommardäck på bilen! Härligt!

/Mamaträning, på väg mot frukostbordet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar