söndag 29 april 2012

Härliga dag!

Jag och Liten har haft en toppendag idag! Och vilket underbart väder sen!

Först åkte vi och hälsade på en kompis till mig och hennes små busfrön. Självklart hade barnen som roligast när det var dags att åka hem.
Vi har fixat en ståbräda till Mutsy´n - alltså den vagnen som kommer bli Skorpans vagn. Så jag hoppas det kommer att funka vid krislägen när L blir trött i benen sen. Jag fick också en mamakjol som jag "kommer i"!!!!! Tjohoo....för Barbamama-kläder!

Efter besöket åkte vi till L´s mormor & morfar och åt lunch. Sen bar det av hemåt där pappan vaknat till liv. Vi gick ut alla 3 och har fixat heeeela trädgården - både fram- och baksida. Buskar och träd är nedklippta och redo att möta sommaren. Skräp, bråte och spill från landen ligger i containern. Imorgon hämtar en lastbil containrarna igen och det kommer bli som vanligt igen.

Sååå skönt att få ordning på gården och tömt förråd, skrymslen och vrån på skräp.

/Mamaträning, vaggar iväg mot köket för lite yoghurt - sen "Mästarnas mästare".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar