onsdag 11 april 2012

Shopping & lyx

Då var det hittat! Äntligen har jag funnit ett skal till min blivande iPhone. Snyggt va! Jag är väldigt nöjd och ser mer och mer fram emot min nya leksak som snart anländer :)


Imorgon har det blivit ändrade planer. Jag SLIPPER VABBA!!!!!!!! Liten är fortfarande inte bra men min man kommer att vara hemma även imorgon. Han har blivit sjukskriven av läkare nu. Han är riktigt dålig - stackarn <3
För min del känns det så himla skönt att kunna jobba ikapp. Inför nästa vecka kommer jag ligga i fas i mitt arbete och känna att jag har läget under kontroll. Så härligt.

Och det bästa av allt...imorgon är dagen äntligen här då jag ska få bli ompysslad och bortskämd. Jag ska sluta tidigare från jobbet för att "checka in" på en salong som ska ta hand om både mina fötter, händer, rygg och ansikte!!! Behandlingar till max. Och det kunde inte komma mer lägligt än nu efter så mycket sjukdomar. Hudterapeuten väntar på mig!!!

/Mamaträning, känner sig som ett barn kvällen innan julafton!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar